Лінеаризація математичної моделі асинхронного тягового привода методами геометричної теорії управління
DOI:
https://doi.org/10.20998/2411-0558.2022.02.02Анотація
Необхідність виробництва більш економічного тягового рухомого складу для залізниць України спричинила створення для перевезення пасажирів сучасного дизель-поїзда з тяговим асинхронним приводом та бортовою вимірювально-інформаційною обчислювальною системою, що покращує роботу енергетичного обладнання складу. Зроблено спробу оптимізації законів управління дизель-поїздом за допомогою геометричної теорії управління, яка дозволяє замінити синтез оптимальних законів управління об'єктами, що описуються нелінійними системами звичайних диференціальних рівнянь, лінеаризацією нелінійних систем управління за допомогою зворотного зв'язку та застосуванням добре розробленої теорії управління лінійними системами. Проаналізовано переваги та недоліки зазначеного підходу. Бібліогр.: 12 назв.
Ключові слова: дизель-поїзд, тяговий асинхронний привід, геометрична теорія керування, лінеаризація нелінійних систем керування за допомогою зворотного зв'язку.