Optimization of driving modes of a diesel train with traction asynchronous drive based on geometric control theory

Авторы

  • Валерій Дмитрієнко Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут" , Ukraine https://orcid.org/0000-0003-2523-595X
  • Олександр Заковоротний Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут" , Ukraine
  • Микола Мезенцев Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут" , Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.20998/2411-0558.2022.02.02

Аннотация

Необхідність виробництва більш економічного тягового рухомого складу для залізниць України спричинила створення для перевезення пасажирів сучасного дизель-поїзда з тяговим асинхронним приводом та бортовою вимірювально-інформаційною обчислювальною системою, що покращує роботу енергетичного обладнання складу. Зроблено спробу оптимізації законів управління дизель-поїздом за допомогою геометричної теорії управління, яка дозволяє замінити синтез оптимальних законів управління об'єктами, що описуються нелінійними системами звичайних диференціальних рівнянь, лінеаризацією нелінійних систем управління за допомогою зворотного зв'язку та застосуванням добре розробленої теорії управління лінійними системами. Проаналізовано переваги та недоліки зазначеного підходу. Бібліогр.: 12 назв.

Ключові слова: дизель-поїзд, тяговий асинхронний привід, геометрична теорія керування, лінеаризація нелінійних систем керування за допомогою зворотного зв'язку.

Опубликован

2022-12-30