МОДЕЛЬ ПРОЦЕСУ АНАЛІЗУ ДАНИХ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНОГО ДІАГНОСТУВАННЯ

Автор(и)

  • Volodymyr Pasichnyk National University "Lviv Polytechnic", Україна
  • Tetiana Shestakevych National University "Lviv Polytechnic", Україна

Анотація

Інформаційно-технологічна підтримка першого етапу інклюзивного навчання полягає у реалізації процесів накопичення результатів психофізіологічного діагностування особи, формуванні та аналізі комплексної оцінки особи. Формування моделі процесу аналізу накопичених результатів медичного та психологічного діагностування особи є етапом розроблення інформаційної технології підтримки процесу визначення психофізіологічних особливостей особи за допомогою інтелектуального та багатовимірного аналізу даних. Бібліогр.: 10 назв.

Ключові слова: інклюзивне навчання, психофізіологічне діагностування, модель процесу аналізу даних, комплексна оцінка особи.

##submission.downloads##