МОДЕЛЬ ПРОЦЕСУ АНАЛІЗУ ДАНИХ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНОГО ДІАГНОСТУВАННЯ

Volodymyr Pasichnyk, Tetiana Shestakevych

Аннотация


Інформаційно-технологічна підтримка першого етапу інклюзивного навчання полягає у реалізації процесів накопичення результатів психофізіологічного діагностування особи, формуванні та аналізі комплексної оцінки особи. Формування моделі процесу аналізу накопичених результатів медичного та психологічного діагностування особи є етапом розроблення інформаційної технології підтримки процесу визначення психофізіологічних особливостей особи за допомогою інтелектуального та багатовимірного аналізу даних. Бібліогр.: 10 назв.

Ключові слова: інклюзивне навчання, психофізіологічне діагностування, модель процесу аналізу даних, комплексна оцінка особи.


Полный текст:

PDF (Українська)


DOI: https://doi.org/10.20998/2411-0558.2016.21.09

Ссылки

  • На текущий момент ссылки отсутствуют.